بابا از من پرسید: «اگر من دختر نداشتم چی داشتم؟»بابا گفت اگر پاسخ این پرسش را بدهی، خیلی باهوشی!من خیلی فکر نکردم.خیلی زود گفتم: غمبابا من را بوسید و گفت: آفرین دخترم، تو خیلی باهوشی. ...