
خیلی دلم میخواست معنی اسمم را بدانم چندباری از اقوام شنیده بودم صبا یعنی باد خوشخبر.
در کتاب ادبیات[پایه هشتم]هم نوشته بود بادی که از سمت مشرق میوزد.
در لغت نامه دهخدا گشتم و به این معنی رسیدم:
باد صبابادی است که از مابین شرق و شمال وزد و بادبرین همین است .
به این نتیجه رسیدم که اگر خواستم معنی لغتی را پیدا کنم به لغتنامه دهخدا سری بزنم.
به شما هم این پیشنهاد رو میکنم 
این هم ادرس سایت...........www.vajehyab.com