
دیروز نشسته بودم و فکر میکردمخیلی دلم میخواست معنی اسمم را بدانم چندباری از اقوام شنیده بودم صبا یعنی باد خوشخبر.در کتاب ادبیات[پایه هشتم]هم نوشته بود بادی که از سمت مشرق میوزد. در لغت نامه دهخدا گشتم و به این معنی رسیدم: باد صبابادی است که از مابین شرق و شمال وزد و بادبرین همین است . به این نتیجه رسیدم که اگر خواستم معنی لغتی را پیدا کنم به لغتنامه دهخدا سری بزنم. به شما هم این پیشنهاد رو میکنم xa0این هم ادرس سایت...........www.vajehyab.com ...
ادامه مطلب
این عکس کودکی من است. من اکنون به دوره ی نوجوانی نزدیک می شوم. به زودی یک نی نی دیگر به خانواده ی ما افزوده می شود. در جست و جوی یک نام ایرانی خوب برای برادرم هستم که با نام صبا هم جور باشد. ...
ادامه مطلب