
بابا از من پرسید: «اگر من دختر نداشتم چی داشتم؟»بابا گفت اگر پاسخ این پرسش را بدهی، خیلی باهوشی!من خیلی فکر نکردم.خیلی زود گفتم: غمبابا من را بوسید و گفت: آفرین دخترم، تو خیلی باهوشی. ...
ادامه مطلب
این عکس برادرم شایان است. ...
ادامه مطلب
بابام به شایان میگوید: اسمت چیه؟ شایان میگه: آقا شایان خوشگلیان! بابام به شایان میگوید: چه پسر نانازی!! میگه: من پسر نانازی نیستم، من آقا شایان خوشکلیانم! بابام میگوید: بهبه چه پسر قشنگی!!!! میگه من پسر قشنگی نیستم، من آقا شایان خوشکلیانم! بابام میگوید: چه پسر باادبی هستی!!! میگه: من پسر باادبی نهستم، من آقا شایان خوشکلیانم! xa0...
ادامه مطلب