شایان میگه: آقا شایان خوشگلیان!
بابام به شایان میگوید: چه پسر نانازی!!
میگه: من پسر نانازی نیستم، من آقا شایان خوشکلیانم!
بابام میگوید: بهبه چه پسر قشنگی!!!!
میگه من پسر قشنگی نیستم، من آقا شایان خوشکلیانم!
بابام میگوید: چه پسر باادبی هستی!!!
میگه: من پسر باادبی نهستم، من آقا شایان خوشکلیانم!
داستانهای کودکانه...
ما را در سایت داستانهای کودکانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 261